دکتر حسین اسماعیلی | بوتاکس نواحی (پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، دور چشم، کف دست، کف پا و زیر بغل)
بوتاکس نواحی (پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، دور چشم، کف دست، کف پا و زیر بغل)

بوتاکس نواحی (پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، دور چشم، کف دست، کف پا و زیر بغل)

بوتاکس نواحی (پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، دور چشم، کف دست، کف پا و زیر بغل)

مقدمه

بوتاکس ماده ای است که از سم بوتولینوم ساخته شده است که به صورت دوزهای مشخص استفاده می شود. این ماده بر خلاف آنچه ممکن است به نظر برسد، هیچ خطری ندارد. مهم ترین و رایج ترین کاربرد این ماده، از بین بردن چین و چروک نواحی مختلف صورت و بدن است. با تزریق این ماده، عضله های ناحیه مد نظر به صورت موقت فلج شده و چین و چروک آن قسمت از بین خواهد رفت.

 

شاید بسیاری از افراد بر این باور باشند که بوتاکس همان تزریق ژل است. در حالی که این طور نیست. تزریق ژل باعث پر شدن چین و چروک های صورت و صاف شدن آن می شود. در حالی که بوتاکس روی عضله های صورت تاثیر می گذارد. به گفته دکتر حسین اسماعیلی، جراح پوست، مو و زیبایی، بوتاکس بیشتر برای نواحی پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، پوست دور چشم، کف دست ها، کف پاها و زیر بغل انجام می شود. جالب است بدانید تزریق این ماده حتی به کسانی توصیه می شود که زیاد عرق می کنند. این اقدام، عرق کردن را در فرد کاهش می دهد.

 

تزریق بوتاکس

 

مراقبت های قبل و بعد از تزریق بوتاکس

توجه داشته باشید که برای انجام تزریق، باید حداقل 18 سال سن داشته و از لحاظ جسمی کاملا سالم باشید. به توصیه دکتر حسین اسماعیلی، متخصص پوست، مو و زیبایی، بهتر است از یک هفته قبل از تزریق، سیگار کشیدن و مصرف نوشیدنی های الکلی را کنار بگذارید. علاوه بر این، بهتر است قبل از تزریق، از مصرف برخی داروها مانند بروفن، آسپرین، ویتامین E و برخی مواد خوراکی مثل سیر یا جینسینگ خودداری کنید. چون این مواد، خونریزی حین تزریق را بیشتر می کنند.

 

در روز تزریق بوتاکس نباید هیچ گونه ماده آرایشی روی صورت شما باشد. پس قبل از مراجعه به مطب برای تزریق، پوست صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید. پس از اتمام تزریق، کمی تورم یا التهاب روی پوست محل های تزریق ایجاد می شود که پس از چند ساعت از بین می روند. برای افزایش سرعت بهبودی این موارد، می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

 

تا یک روز پس از تزریق بوتاکس، باید از لمس کردن نواحی تزریق، تکان دادن و خم کردن سر و گردن، خوابیدن، اخم کردن یا بالا و پایین انداختن ابروها خودداری کنید. از مزایای تزریق بوتاکس این است که دوره نقاهت کوتاهی دارد و فرد می تواند بلافاصله پس از تزریق، تمام فعالیت های روزانه خود را به روال سابق ادامه دهد. از دیگر مزایای استفاده از این ماده، می توان به قیمت مناسب این روش، نمایان شدن فوری تاثیرات آن و بدون درد بودن فرایند تزریق اشاره کرد.

 

جوانسازی صورت

 

مهم ترین نکات در مورد تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس، به صورت سرپایی، با استفاده از بی حسی موضعی، بدون هیچگونه برش و بدون نیاز به باندپیچی و بخیه انجام می شود. روند بهبودی پس از تزریق، بین یک تا ده روز به طول می انجامد. یکی از مهم ترین نکاتی که قبل از تزریق باید مورد توجه قرار بگیرد، انتخاب یک پزشک متخصص و باتجربه برای انجام دادن این کار است.

 

متاسفانه این روزها شاهد این هستیم که افراد زیادی عمل تزریق بوتاکس را در مراکز مختلف از قبیل سالن های زیبایی انجام می دهند. این عمل به طور مستقیم با چهره و زیبایی شما ارتباط دارد. پس بهتر است عمل تزریق بوتاکس توسط پزشک متخصص و در کلینیک ها و مراکز درمانی معتبر انجام شود.

 

اگر این کار توسط پزشک متخصص انجام شود، کمترین عوارض را به همراه دارد و ماده تزریق شده هم جابجا نخواهد شد. دکتر حسین اسماعیلی، متخصص پوست، مو و زیبایی با 22 سال سابقه، کلیه خدمات تزریق بوتاکس را انجام می دهد.

نظرات

در حال حاضر نظری ثبت نگردیده

دیدگاهتان را بنویسید

شما میتوانید در این قسمت دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .

تماس و مشاوره رایگان : 09360404212

تماس با ما

شما میتوانید در این قسمت با ما در تماس باشید

تلفن:07791001013 - 09360404212 - 09170861374

آدرس: بوشهر - خیابان عاشوری روبروی بانک ملت و هتل یاس طبقه بالای خرازی چشمک مطب دکتر حسین اسماعیلی